04 februar 2010

hygge ferie :)

Onsdag var ren hygge og afslapning med min ynglings kusine, vi opførte os som børn på fem, og turen i storcentret endte med flere pinlige momenter, bl.a blev der råbt ud over det hele "NEJ adddd du må altså IKKE slikke på vinduerne"" mens jeg stod og kiggede ind af ekspert vindue for at tjekke nogle priser ud på printerblæk...der fremkom nogle blikke og nedstirring fra gamle damer der tydligvis trode på min kusines udbrud...heldigvis er jeg ligeglad, vi morede os :D

måske får jeg tid til at lægge nogle billeder ud i morgen fra vores skønne tur, som bl.a indeholde smil i sneen ;)

I dag stod den på BA info møde fra 9 til 12, besøg ved en gammel veninde og hendes alt for søde knejt med hygge kage til, og til sidst en over alle forventninger hygtsomt bestyrelsesmøde med pizza til...nu vil jeg til og sove så jeg kan leje vider i morgen på rideren, den sidste feriedag skal vel nydes med maner :)!

Ingen kommentarer: