01 februar 2010

vejleder fordeling...

hader at blive fordelt ud...jeg fatter jo ik en meter af hvad manden siger!! men bliver nød til at tænke positivt! og høre til alle dem der har rost ham ok ikke de onde tunger...det skal nok gå, det SKAL det simpelthen!! og der bliver jeg ved med at sige til mig selv, til jeg tror på det :)

og så venter jeg på at sne inde i morgen, det burde give mig alletiders mulighed for at få indhentet noget af alt det jeg er bagefter med, og måske endog få læst lidt i en bog med en go kop te...jeg glæder mig allerede.

I lørdags var jeg ude med post...det var koldt, glat og enormt flot!

 

Og i dag var jeg så ude og skridte lidt på den der halte hest, da jeg var færdig fik den lov at rulle sig i hallen, og før jeg viste af det var Michelle hoppet op på ryggen af den og skridtede rundt uden sadle og trense...go hyp jeg har :)

Ingen kommentarer: