23 maj 2010

220510

20 dage til aflevering, 6 dage til alm. vejledning, 2 en halv til vejledning med guruen...jeg har travlt...jeg ORKER bare ikke...men det nu meget hyggeligt det her analyse, især når man har sådan en udsigt her...
 Jeg HÅBER sådan at vejret arter sig i morgen så jeg kan fortsætte studierne her...men kan godt lidt fornemme på vindens insisterende tovtrækkeri med træerne udenfor at det nok ikke kommer til at ske...ØV!

Dagen i går sluttede i øvrigt underligt, guruen ringede lige...kl. 2310 (så kender man mig, jeg er jo først lige gået i gang...) hun syntes jeg skulle komme ind og rette opgave sammen med hende på tirsdag, så det blev noget mere overskueligt for mig...i TRE timer...det skal nok blive godt!

Men nu har jeg jo travlt, har ikke fået lavet nok i dag, mine kære forældre bliver ved med at afbryde...SKAL være færdig med min analyse af interviewet i morgen...men sidder lige nu og overvejer om det skal være natte arbejde eller om jeg skal gå i seng...

I seng med mig...så rykker vi i morgen...


PS....Tikki har jagtet en kat i haven i dag....hun rykkede tøjret fri i processen....der er ingen der skal komme her! det er HENDES hus!!!! dygtigt mis! :)

Ingen kommentarer: