18 maj 2010

tirsdag...24 dage...

Tirsdag
 "verden underligste dag, seriøst!"

Startede med at sove længe, kørte på rideskolen, fandt en ødelagt vandkop hos min hest... 

Så mens han hyggede sig på folden, makkede jeg vand og mugede.

Da jeg var færdig, makkede jeg hegn, håber Everton er færdig med at stikke af nu...

Det var tid til en cola, lagde mig på en bænk og nød solen, skrottede rideturen...

Og filosoferede lidt i stedet, kom frem til tanker som "kan den blå strik overtage gaffa tapens verdensherredømme hvis man reklamerede nok for den??" ja, det er ikke de store tanke virksomheder der flyder rundt deroppe...har vist BA på hjerne så det besluttede jeg mig at gøre noget ved!
Det var guru tid! "øh hej, har du studerende nu?" "nej" "ok...kan jeg komme om ca. 20 min" "gør endelig det" "øhhhh jeg har ridetøj på gør de..." "skidt med det, det ligegyldigt, vi ses om lidt"
Så kom der ro på...Vi fik os en god snak om vigtigt emner, så som:
* Med studerende (dem skal jeg glemme, og koncentrer mig om mit eget)
* Rideskolen (skal jeg tage en pause fra, få nogen til at tage over, INDEN jeg går ned med stress, det jo kun to uger)
*Min opgave, det ser godt ud, skal blive ved med at sigte efter 10, det er BESTEMT en mulighed :)
*Mit job, har overvejet at søge et andet sted, Guruen fik mig på andre tanker, hun kan få det sagt så man kan forstå det HIHI
*Det faktum det er et halvt liv siden jeg blev konfirmeret, så fik man lige at vide at jeg godt kunne forvente at jeg fra nu af var den der sørgede fro andre og måtte ligge mit eget til side...."BUT WHY"?? den del tror jeg liiiige vi skal overveje ;)
Da jeg havde sundet mig lidt, blev jeg sendt hjem med ordre på at slappe af resten af dagen. Var lige en tur forbi to andre vejleder som var med til seminar og sige tak for forslag af bøger, de er MEGET begejstrede for mit projekt, lad os nu se om det er så godt som vi alle sammen går og tror, jeg er spændet!
Hjemme igen, vi hygger mig og Tikki, det har vi forstand på! 
Har det lidt små dårligt, så har måtte ty til piller, cola og ben&jerrys...men overvejer aftensmad og en stor opvask nu, inden jeg flygter på landet i morgen efter vejledning, det bliver godt, 
ikke mindst fordi jeg har en is-date med tina når vi er færdig med hver vores vejledning :)

der er 24 dage igen, det bliver SÅ godt!

Ingen kommentarer: