29 januar 2010

sidste dag :)

Min praktik er overstået, LÆKKERT! det var nu meget hyggeligt med sådan en lille evaluering, også selvom mine kære medstuderende syntes jeg skulle holde kæft, jeg snakker åbenbart for meget, og som altid er jeg jo drøn ærlig og kan ikke holde min mund, ved ikke helt hvor denne evne til altid at have en mening og sige den kommer fra, men jeg syntes nu det var meget hyggeligt, og hvis man ikke siger sig mening, hvordan skal der så være plads til forbedringer, jeg forstår det ikke helt?? er heldigvis også ligeglad med andres meninger, også selvom jeg efterhånden er ved at overveje om jeg bliver nød til at arbejde på mit altid så ærlige og åbne væsen, måske skulle jeg starte med at skrive mindre status opdateringer på facebook...tror jeg falder under kategorien "belastende venner der altid skal fortælle alt over FB" måske er det et bekræftelses issue, kan godt mærke jeg har det bedst når folk bekræfter mig i det jeg gør...men helt ærligt hvem har ikke det?? og så syntes jeg jo selv at jeg er meget selektiv med min statuers...skriver som regel kun en om dagen ;)

NÅ nok om det, fremlæggelse gik godt, de syntes det var meget relevant og de satte en masse tanker i gang. Her den anden dag troede jeg jo jeg havde mit BA emne på plads, det syntes de kære vejleder ikke, hmm men efter lidt sparring med vejlederne fandt jeg vist tilbage til hygiejnen, skal bare lige have vendt emnet sådan at jeg forhåbentligt får en GOD vejleder. Og nej hygiejne er bare ikke særligt sindsoprivende, men det er edder (edder er faktisk et sjovt ord?) vigtigt, og så må jeg jo bare GØRE det spændende....håber det bliver godt :)!! er helt fortrøstningsfuld igen, glæder mig til at skal køre solo i 4 måneder!

nå jeg må nok heller få pakket tasken, trænger til at blive kræset lidt om så vil hjem til mor og far ude på landet, og bare slappe helt af og nyde der er en uges ferie weeee (ikke et ord om at jeg skal arbejde hele weekenden tak!)

Ingen kommentarer: