20 juni 2010

langsommeligt...

Det har taget lang tid at vågne i dag, jeg er i tvivl om jeg når at blive sådan helt vågen, det er nok bare sådan en af de dage!

men der er lidt mere liv nu, en gå tur til nærmeste burger king, fordi jeg ikke orkede andet, og en tur til havnen, hvor måltidet blev fortæret hjalp.

på havnen er der tid til at fundere, og kigge på sejlbådende der ligger, ligger og venter på kl. bliver hel så de kan komme videre. hvad mon manden i tårnet laver de resterende 55 min broen ikke er oppe?

Og så må jeg undres om min far har ret i sin påstand....broen går ALTID op foran en bus!....tja i dag var der da noget om det...

nu står den på oplæg, det er en langsommelig affære, jeg vil prøve lidt igen nu, inden jeg går kold kl 21 til Pushing Daisys....sådan skal det nemlig være!

Ingen kommentarer: