14 juni 2010

ring ring!!

jeg lå lige og blundet, Tikki havde lige lagt sig til rette, vi kunne vist godt holde til en time mere på øjet, da det pludselig ringer på døren, Tikki er klar, hvem er det?? anden gang det ringer på løber hun sin vej...nå måske du ikke er en hund alligevel? jeg åbner døren der står et postbud med en pakke til mig? fra Århus universitetshospital? JA TAK!! 

Et styk introduktionsmappe til mig....
Jeg har været oppe siden 7.30...måske er min døgnrytme ved at være der igen? takker for postbudet for hjælpen, jeg har lige læst mappen igennem, der står mange spændende ting i...den skal vist læses igennem igen inden jeg starter ;O)
Nu vil jeg ud og cykle en lille tur inden jeg skal i gang med at læse til eksamen, jeg fandt lige pludselig min motivation igen....dejligt, jeg er klar :) (bemærk Tikki i baggrunden på min kontorstol)

Ingen kommentarer: