28 januar 2010

hærværk

ja altså det sådan noget jeg lige har udøvet på sådan en bilboms ting der er ind til vores parkeringskælder, den sidder fast nogen gange, som regle skal der bare en smule vold til og så giver den sig, men ikke i dag! fast sad den og man kunne hverken komme ud eller ind....og dem der holdte foran mig og skulle ind gav bare op og blev sure og kørte et andet sted hen og parkeret....men nu lader jeg mig jo ikke kue, så op i værktøjskasse og finde noget der kunne holde fast om en boldt og så en svensknøgle, og så er det faktisk ikke svære end at skrue en bestemt bolt af og bommen måtte gi sig og lægge sig til jorden...er yderst tilfreds med at jeg nu holder trygt og sikkert i kælderen mens fjolset der rullet med øjene da jeg sagde at man bare skulle skille den ad, holder et eller andet sted ude på gaden HAHA!

(fik jeg nævnt at fjolset var en mand og dermed er hævnene ind nu søder ;))

Har lige drukket rødvin til en miserabel håndbold kamp (vi tabte= miserabel, her er der ingen nåde). og så har jeg bare nydt dage i hvad der føles som de franske alper, sikker et vejr (hestene nød det i hvert fald)!!



Ingen kommentarer: