05 januar 2010

sne sne sne og ummm vandland??

ja det skal jo ikke være en hemmelighed...det sner...MEGET! faktisk tog det 40 min at gå 1,5 km hjem! da jeg kom hjem gik det op for mig jeg ingen mælk havde, så er det jo godt at man kan SE det nærmeste sted hvor man kan købe lidt proviant! da jeg kom hjem blev jeg mødt af noget af en svømmepøl, ud over vejen...lidt efter kom Aalborg vand forsyning, ja stakkels lille mand der går derude og graver, det må være koldt! sprungene vandrør gør nu bare livet så meget mere spændende!

Og ja det larmer når man skal lave vandrør midt i en snestorm, ikke smart når jeg skal studere, men hvis alt andet fejler kan jeg jo altid sætte mig ind på WC'et der er der ro...og varme ;)

Og så er jeg jo spændt på om jeg overhovedet kommer til eksamen på torsdag hvis dette fortsætter, bare fordi jeg kan komme frem er det jo ikke sikkert at censor kan! Jeg ville nu ønske jeg var på landet så jeg rigtigt kunne nyde sne vejret, men sådan rent praktik messigt er det her nok lidt smartere!

go snefri dag til alle dem der har haft det!

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Håber du har givet manden kaffe ;)
... og gæt vis eksamen lige er blevet aflyst *danse danse*

CC sagde ...

JUBIIIII er så glad på dine vejne, håber min censor stadig er sneet inde på torsdag ;)

Tina sagde ...

*krydser fingre* :)