02 januar 2010

seriøsitet

har aldrig været min stærke side, nok derfor at mit nytårs selvskab gav mig mit nytårs fortsæt, at være knapt så kæk i det nye år...so fare it's not going that well!! haha.

udover det ja så burde jeg jo læse til eksamen, men som sædvanlig kan jeg slet ikke finde motivationen, sidder bare og stirre på mine bøger og tænker NEJ NEJ NEEEEEJJJJJ! syntes virkelig at de burde lave en vurdering på arbejdet igennem semesteret i stedet for at presse det hele ned til en 3 timers eksamen, hvor de forresten kan spørge om ALT, hvordan læser man lige til sådan noget?? nå men min manglende seriøsitet er nok grunden til den manglende læselyst! jeg brude gå i seng, men ik engang det kan jeg tage mig sammen til...

så i stedet for så spionerer jeg på folk på FB, det er faktisk det eneste nyttefulde funktion det sted har ;)

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Hvad med bare at satse på skæbnen til eksamenen? Det satser jeg på ;)

CC sagde ...

jeg har overvejet det!