09 marts 2010

BA projekt dag 2

Nu er der kun to timer til felthospitalet og jeg har ikke åbnet en bog i nu, jeg har en selvdisciplin så stærk som en regnorms rygrad!!

Jeg fik taget halvdelen af min opvask i morges. Jeg fik spist morgenmad med mor, nåde til tandlægn, fik omplaceret den lille elevhest som ikke kan holde til mosten mere, redet, muget og hygget lidt.
Da jeg kom hjem ventede den anden halvdel af opvasken, og så blev jeg træt, lysten til en lur tog over, og mens risene til aftensmaden stod i blød gav jeg efter, en time blev det til, dejligt og tiltrængt. Nu sidder jeg og stire på resten af aftensmaden, kan ikke spise mere, den fylder godt sådan en hjemme komponeret salat med kylling, ris og hvidløgsdressing (godt jeg ikke skal være sammen med nogen i morgen, puttede vist for meget hvidløg i) mmm.
 Og nu er det tid til at sætte noget musik på, jeg føler for"the killers", og så ellers fordybe sig i noget aktionsforskning...jeg er ikke venner med mit BA projekt lige nu ;O)

Ingen kommentarer: