17 marts 2010

kom igang, hvis du ikke gør det bliver du ikke færdig

visdoms ord fra guruen, ja en klog kvinde det er hun altså!

gik helt i stå mandag aften, følte det som om jeg var faret vildt i skoven...men så det jo godt man har en guru der lige kan klarlægge ens tanker og sende en på rette spor igen. Jeg fik sørme lavet mine ting til 2. vejledning og sendt afsted, ja jeg er også nået i IKEA  AALBORG (stort på alle måder) og sidder nu på en helt ny kontorstol og med betty hævet op på en bærbar plade, den er faktisk ret handy ja den er...fik også klippet hyppen, nu skal jeg ikke vente to timer på den tørre, SKØNT!
Jeg tror jeg vil rydde lidt om i min svinesti nu, gå en tur i fitness og spise noget dejligt til aftensmad...det fortjener jeg vist ;)
TA DAAAAAAAAAAA =D

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ikea Aalborg .... var det godt?

Og var der ingen tilbud?

http://www.mr-x.dk/?p=365