10 marts 2010

dag 3

Ja så blev det tid, tid til at give mig selv et los!

sov til 1030 (dejligt) snakkede i tlf i en time med to dejlig tøser (hyggeligt) fandt et meget inspirerende BA projekt der havde brugt den metode jeg overvejer (skønt) og fik læst et kapitel i "action research"(flot) og skrevet en masse små notater (fornuftigt) og så fik jeg lige skrevet en mail for at få aftalt vejledning (nødvendigt)

Ja alt i alt gik det meget godt, så blev klokken fire, og min ryg værkede så meget at jeg ikke kunne ignorer mere, det var tid til fitness for første gang i 9 måneder, ved ikke helt hvad der har holdt mig væk, men skønt at komme i gang igen og ryggen var som forvandlet...mit knæ skal dog have en lyddæmper på det larmer og skaber sig! hold mund siger jeg, du fejler intet derfor har du ingen indsigelser til dette vanvidsprojekt (trænede i en time, sejt syntes jeg selv, tror mit knæ har en anden mening ;))

var lige et smut forbi forsyningsbutikken, så jeg kunne lave brocolitærte til aftensmad

og ikke mindst hjemmebag

så slugte tv'et mig, jeg må på den igen i morgen, nu det tid til seng...inden jeg får vendt mit døgn om ;)

Ingen kommentarer: