04 marts 2010

stakkels lille pony...

Som vi kørte på dyrehospital og fik taget et røntgenbillede af i dag...den har stået en uge på smertestillende og virket temelig tilfreds med livet, ja altså lige bortset fra at den slet ikke kunne stå på højre bagben...i dag så vi så hvorfor, bene var brækket!!! utroligt at hun har kunne virke SÅ tilfreds og glad i sin boks i den uge, med et brud der var SÅ slemt!!! men nu har hun fået fred, heldigvis, selvom hun vil blive savnet enormt meget den lille Jasmin...den bedste elevpony vi havde :( det god tnok uretfærdigt at den elevhest der er færdig og som skal slagtes fik lov at leve en uge længer med det resultat at den nåde at sparke og brække benet på lille jasmin...lorte hest!! (ja det mener jeg faktisk)

 
RIP Jasmin
Heldigvis har der også været et lille lyspunkt i dag...Har fået lidt styr på BA projektet, havde sendt min tidsplan til guruen, hun syntes det så fornuftigt ud, så gav hun en lille peptalk og ikke mindst noget inspiration...og nåe ja lovede hun mig at jeg endelig bare skulle ringe eller skrive hvis jeg havde brug for et lille kærlig los bagi hvis jeg gik i stå eller mistede fokus...altid godt at have det i baghånden :)

Ingen kommentarer: