02 marts 2010

stadig rystet

grædefærdig faktisk...alene tid er ikke godt i øjebliket, det har jeg haft for meget af i aften...og har snart brugt en pakke kleenex, så søreligt er det, hvis ikke mere, jeg kan ikke forstå det skal ende på den her måde, jeg kan ikke forstå mennekser kan opføre sig på denne måde, jeg forstår bare ikke...

Jeg er ude af stand til at koncentrer mig, jeg har INTET til aflevering før vejledning...har været voksen og skrive til guruen, hun kan ikke løse det hele, men et skulderklap og en af de der røde bolcher (som btw jeg er sikker på hun putter noget beroligende i) må virker for en kort stund...jeg må holde mig i gang, jeg ved bare ikke hvordan.

De siger at livet er det der gør os stærke til at leve det...nogen gange tænker man bare why bother??

jeg vil stadig væk fra den her LORTE HALVØ!!!! men hvor skal man dog tage hen?? tror sq jeg søger til grøndland...er der nogen der vil låne en hest??

Ingen kommentarer: